Få forutsigbarhet og kontroll i hele prosjektets levetid

Metier har mer enn 30 års erfaring med implementering av prosjekt- og porteføljestyringsløsninger fra Oracle Primavera. Løsningene er markedsledende innenfor fysiske prosjekter globalt.

Oracle Primavera P6 EPPM

Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management lar deg administrere prosjekter av alle størrelser med sin skybaserte, kraftige og brukervennlige løsning for prioritering, planlegging, styring og gjennomføring av prosjekter, programmer og porteføljer.

 

  • Planlegg og kontroller programmer og individuelle prosjekter
  • Velg riktig strategisk miks av prosjekter
  • Balanser ressurskapasitet
  • Ressurstildeling og fremdriftsmåling
  • Overvåk og visualiser prosjektytelse kontra plan
  • Løsningen fostrer team samarbeid
  • Integrer med bedriftens ERP-system

Oracle Primavera Cloud

Oracle Primavera Cloud (OPC) er en komplett prosjekt- og porteføljestyringsløsning for alle faser i prosjektet. OPC er en skyløsning basert på beste praksis innenfor prosjektstyring og –ledelse av fysiske prosjekter. Noen av fordelene med Oracle Primavera Cloud er bl.a.:

 

  • Skybasert løsning, med kort implementeringstid og rask realisering av nytte
  • En felles plattform for planlegging, prioritering, gjennomføring og overvåking av prosjekter og programmer
  • Optimalisering av investeringer for å maksimere verdiskapning og strategisk bidrag for virksomheten gjennom porteføljeplanlegging og scenarioplanlegging
  • Forbedret risikohåndtering; full oversikt over helsestatus og utvikling i prosjekt og portefølje - unngå forsinkelser og kostnadsoverskridelser
  • Omfattende, integrert planlegging - CPM (Critical path method) og Lean Scheduling, inkludert Last Planner ®
  • Komplett kapasitetsplanlegging og ressursstyring som sikrer optimal utnyttelse av kapasiteten i din organisasjon
  • Samarbeid og kontroll på tvers av team for produktivitet og kvalitet i alle ledd
  • Enkel tilgang fra pc og mobile enheter, opprett og oppdater aktiviteter og oppgaver, og se dashboard, rapporter og filer med offline støtte

Noen av våre fornøyde kunder

Våre tjenester

Implementering

Våre erfarne konsulenter kan bistå i alle faser av implementering av Oracle sine prosjekt- og porteføljestyringsprodukter. Vi kombinerer ekspertise og beste praksis innen prosjektstyring og –ledelse av fysiske prosjekter med systemkompetanse på Oracle sine produkter. Dette sikrer våre kunder kostnadseffektive implementeringer og varig nytte fra sine prosjekt- og porteføljestyringsprodukter.

De fleste av våre kunder har vi også hjulpet med å integrere prosjektstyringsløsningen med bedriftens ERP løsning eller andre tilstøtende systemer.

Support

Gjennom vårt leveranseteam og eksperter på Oracle produktene så tilbyr vi egne supportavtaler til våre kunder. Gjennom denne avtalen vil man bl.a. få tilgang på;

  • Brukersupport på funksjonalitet i løsningen for superbrukere
  • Teknisk support på løsningen, inkludert kommunikasjon med Oracle sitt supportapparat
  • Administrasjon av lisensavtaler og vedlikeholdsavtaler mot Oracle.
  • Bistand i forbindelse med oppgraderinger og nye releaser på applikasjonene.

Kurs

Organisatorisk implementering av nye systemer er en hovedfaktor for å lykkes med realisering av ønsket effekt og nytte. Her finner du noen av våre kurs, sammen med kurskalender og påmeldingsskjema:

Vi arranger også skreddersydde interne kurs etter behov. Ta kontakt om du ønsker mer informasjon om dette tilbudet.

Kontakt oss

Legg igjen en beskjed om det er noe du lurer på. Du vil få svar på mail så raskt vi har mulighet!